“ІТ-Інтегратор” — найбільший розробник
і постачальник IT-рішень для корпоративного
і державного секторів
в Україні.

25.01.2024

#CyberSkillUp. SOC – реалії

Останнім часом спостерігаємо активізацію дій зловмисників, які здійснюють кібератаки на державні та приватні компанії. Такі злочини готуються не за один день та навіть місяць, і є ретельно спланованими, прорахованими, щоб завдати максимальної шкоди атакованим.

Ми в ІТ-Інтегратор багато працюємо над кібербезпекою українських компаній, тримаючи руку на пульсі інновацій, які розробляють світові лідери ІТ-рішень.

Не секрет, що знання рятують життя, а в цьому випадку, говорячи про кібербезпеку, навички кіберзахисту та обізнаність з питань інформаційної безпеки дійсно можуть врятувати «життя» компанії, в якій ви працюєте.

Тож, разом з Cisco ми пропонуємо прокачати ваші навички з кібербезпеки.

В нашій новій регулярній рубриці #CyberSkillUp ми розповідатимемо простими словами про складні речі, даватимемо дієві поради, ділитимемось думками експертів та корисними матеріалами в напрямку корпоративного кіберзахисту.

Не дайте ворогам жодного шансу, дайте їм гідну відповідь!

????? ?

Операційний центр безпеки (???) – це поєднання людей, процесів і технологій, які захищають інформаційні системи організації за допомогою проактивного проєктування та конфігурації, постійного моніторингу стану системи, виявлення ненавмисних дій або небажаного стану, а також мінімізації збитків від небажаних подій.

Типові послуги ???:

  • Реагування на інциденти
  • Моніторинг та виявлення порушень безпеки
  • Підтримка технології SOC
  • Управління безпекою
  • Цифрова криміналістика
  • Підтримка комплаєнсу
  • Дослідження загроз
  • Рукописне тестування
  • Захист та моніторинг даних
  • Відновлення
  • Дорожня карта безпеки та планування
  • Архітектура/інженерія безпеки
  • Червоні команди
  • Фіолетова команда
  • Інші види діяльності

Основні виклики, з якими стикається ???, і що зазвичай заважає якісно працювати:

  • Люди: не вистачає людей, не вистачає експертів, не вистачає часу
  • Події та пріоритети: знову не вистачає часу, багато ручної роботи, помилки та хибні спрацювання
  • SIEM: дорого, потрібно багато даних, фокус на комплаєнс
  • SOAR: забагато зусиль для впровадження
  • NGFW/IPS/IDS/WSA
  • EDR: обмежене покриття, забагато сповіщень
  • NDR: забагато сповіщень, обмежене реагування
  • E-mail: складний фішинг
  • IaaS: недостатня видимість

Як працювати з цими викликами, відповідь – ???! Що означає цей термін і чому він виник – ми розкажемо в наступному раунді #????????????.

Слідкуйте!

Інші новини

22.05.2025
Як програми розвитку жіночого лідерства долають проблему “розриву на першій сходинці”
Детальніше
21.05.2025
Як підготувати інфраструктуру компанії до епохи ШІ?
Детальніше
13.05.2025
Сильні компанії починаються із сильних команд
Детальніше

    Бажаєте

    надіслати

    запит?




    *Політика конфіденційності