Останнім часом спостерігаємо активізацію дій зловмисників, які здійснюють кібератаки на державні та приватні компанії. Такі злочини готуються не за один день та навіть місяць, і є ретельно спланованими, прорахованими, щоб завдати максимальної шкоди атакованим.
Ми в ІТ-Інтегратор багато працюємо над кібербезпекою українських компаній, тримаючи руку на пульсі інновацій, які розробляють світові лідери ІТ-рішень.
Не секрет, що знання рятують життя, а в цьому випадку, говорячи про кібербезпеку, навички кіберзахисту та обізнаність з питань інформаційної безпеки дійсно можуть врятувати «життя» компанії, в якій ви працюєте.
Тож, разом з Cisco ми пропонуємо прокачати ваші навички з кібербезпеки.
В нашій новій регулярній рубриці #CyberSkillUp ми розповідатимемо простими словами про складні речі, даватимемо дієві поради, ділитимемось думками експертів та корисними матеріалами в напрямку корпоративного кіберзахисту.
Не дайте ворогам жодного шансу, дайте їм гідну відповідь!
????? ?
Операційний центр безпеки (???) – це поєднання людей, процесів і технологій, які захищають інформаційні системи організації за допомогою проактивного проєктування та конфігурації, постійного моніторингу стану системи, виявлення ненавмисних дій або небажаного стану, а також мінімізації збитків від небажаних подій.
Типові послуги ???:
- Реагування на інциденти
- Моніторинг та виявлення порушень безпеки
- Підтримка технології SOC
- Управління безпекою
- Цифрова криміналістика
- Підтримка комплаєнсу
- Дослідження загроз
- Рукописне тестування
- Захист та моніторинг даних
- Відновлення
- Дорожня карта безпеки та планування
- Архітектура/інженерія безпеки
- Червоні команди
- Фіолетова команда
- Інші види діяльності
Основні виклики, з якими стикається ???, і що зазвичай заважає якісно працювати:
- Люди: не вистачає людей, не вистачає експертів, не вистачає часу
- Події та пріоритети: знову не вистачає часу, багато ручної роботи, помилки та хибні спрацювання
- SIEM: дорого, потрібно багато даних, фокус на комплаєнс
- SOAR: забагато зусиль для впровадження
- NGFW/IPS/IDS/WSA
- EDR: обмежене покриття, забагато сповіщень
- NDR: забагато сповіщень, обмежене реагування
- E-mail: складний фішинг
- IaaS: недостатня видимість
Як працювати з цими викликами, відповідь – ???! Що означає цей термін і чому він виник – ми розкажемо в наступному раунді #????????????.
Слідкуйте!