Ключові причини переходу на ІТ-аутсорсинг:
- Зниження витрат на утримання і обслуговування ІТ
- Оптимізація витрат при динамічній зміні ІТ
- Переключення уваги керівництва від питань ІТ до профільних питань бізнесу
- Вивільнення внутрішніх ресурсів за рахунок передачі непрофільних процесів на аутсорсинг
- Рішення задач підбору, мотивації та навчання власного ІТ-персоналу
- Рішення проблем обслуговування ІТ при відсутності ІТ-персоналу під час відпусток, лікарняних, навчання
- Здійснення підтримки ІТ-інфраструктури в неробочий час
- Покриття ризиків – застосування штрафних санкцій в разі невиконання SLA
- Управління лояльними підрядниками
Послуги:
- Управління мережевою інфраструктурою та системами уніфікованих комунікацій
- Управління серверною інфраструктурою
- Управління інфраструктурою Microsoft
- Технічна підтримка філій
- Управління інфраструктурою друковано-копіювальної техніки
- Контакт-центр і Service Desk як сервіс
- Аутстаффінг персоналу