“ІТ-Інтегратор” — найбільший розробник
і постачальник IT-рішень для корпоративного
і державного секторів
в Україні.

Впровадження бездротової інфраструктури в RAIFFEISEN BANK AVAL

"Райффайзен Банк Аваль" — найбільший український банк з іноземним капіталом. На 68 % належить австрійському Raiffeisen Bank International, активно працює в роздріб і в секторі малого та середнього бізнесу. Банк являється лідером із якості обслуговування в українському банківському секторі.

Коли бізнес знаходиться на одній хвилі з ІТ, народжуються успішні кейси. Таким прикладом стало впровадження бездротової інфраструктури в RAIFFEISEN BANK AVAL.

Менеджмент Райффайзен Банку Аваль постійно працює над впровадженням сучасних технологій, тому у відповідь тенденціям нашого часу перед банком постало завдання діджиталізації.

Першими кроками було визначено: створення так званих цифрових відділень з мобільними місцями спеціалістів з обслуговування та підвищення кількості користувачів мобільного додатку Raiffeisen Online. Основою для цих трансформацій мало слугувати якісне Wi-fi покриття у відділеннях та офісах фінансової установи. Серед іншого банку потрібно було забезпечити захищене підключення в залежності від мобільного пристрою та мети користувача – чи то співробітник банку, чи відвідувач, який потребує гостьового доступу, тобто мали бути передбачені відповідні політики.

Ще на початку запуску цього проєкту банк розглядав пропозиції різних виробників, які презентували конкурентні рішення для вирішення поставлених завдань. Абсолютним лідером за критеріями стабільності та функціональності рішення виявилась пропозиція компанії Сisco. До речі, остаточне рішення щодо вибору постачальника та інтегратора банк прийняв лише після проведення пілотного проєкту, який довів ефективність обраного плану дій.

Першочерговим завданням, яке передувало проєктуванню системи, перед інженерами “ІТІнтегратор” стало проведення радіообстеження та радіопланування. За допомогою спеціалізованого аналізатора Wi-fi мережі виробництва Ekahau було здійснено моніторинг в усіх обласних офісах, а також будівлях центрального офісу Райффайзен Банку Аваль.

Загалом проєктом було передбачено розгортання бездротової мережі у 500 відділеннях банку та офісах компанії і наразі налічує 1500 точок доступу. За результатами оцінки найбільш оптимальним рішенням стали точки доступу Cisco Aironet 2802, що підтримують усі стандарти Wi-fi, в тому числі останній 802.11ac, дозволяючи отримувати швидкість з’єднання близько 1,7 Gbps. Продуктивність також забезпечується і потужністю вбудованого радіо модуля, що досягає 23 дБм, а сам пристрій одночасно працює у двох діапазонах. Щодо контролерів доступу, замовник зробив вибір на користь Cisco 5520 Wireless Controller. Ці контролери дозволяють скоротити загальні поточні витрати завдяки спрощенню розгортання та експлуатації мережі, а також управління нею. Так наразі всією побудованою бездротовою мережею Райфу управляє всього один інженер.

Завдяки засобам централізованого виділення ресурсів та управління забезпечується гнучкість у налаштуванні політик, параметрів управління та захисту, що вкрай необхідно для мережі з відкритим доступом для клієнтів у відділеннях. Для забезпечення інформаційної безпеки та розгалуження політик авторизації з різних пристроїв різними користувачами використовується система контролю доступу Cisco ISE (Identity Services Engine).

Вже традиційною для таких проєктів стала вимога замовника – розробити портал самообслуговування для відвідувачів банку, що було успішно реалізовано у співпраці з розробниками вендора. Для управління мережею та контролю якості зв’язку застосовується програмне забезпечення Cisco Prime. А для забезпечення аналітичних функцій та відстежування дій користувачів була встановлена система Cisco CMX (Connected Mobile Experience), яка збирає дані зі всієї мережі відділень та офісів банку задля подальшої обробки в єдиній базі. Інформація, яка накопичується в цій системі, може аналізуватися різними підрозділами фін установи та допомагати у прийнятті важливих управлінських рішень в розрізі маркетингу, продажів, діджитал-стратегії, лояльності тощо.

Здавалося Wi-fi у закладах обслуговування вже нікого не вразити, але погодьтеся, що переважна більшість установ пропонують або нестабільну якість підключення або ж взагалі таку, що погрожує безпеці наших пристроїв. Райф обрав теоретично і практично правильний шлях діджитал-трансформації, ставши на крок ближчим до своїх клієнтів та водночас сучаснішим і простішим для користувачів.

Версія для друку

    Бажаєте

    надіслати

    запит?




    *Політика конфіденційності