Пізнавальний карантин 16.05.2020

16
травня
2020

У рубриці "Пізнавальний карантин" цього тижня огляд свіжої бізнес-літератури від Надії Омельченко, віце-президентки "ІТ-Інтегратор", з коментарями та власним поглядом на прочитане. Читайте з натхненням та користю для розвитку!

  • Ця ідея ніколи не спрацює: неймовірна історія заснування NETFLIX. Автор: Марк Рендольф, 2020.

Це історія подолання шляху від продажів шампуню на індивідуальне замовлення до Netflix: від мрії про бізнес до концепції та втілення. Книга, яка руйнує міфи про супер-вдачу обраних та особливе прозріння, та демонструє, що виграє той, хто повільно й поступово, тижнями і місяцями рухається складним бізнес-шляхом.
Я вже багато років сама є Netflix-ambassador, тому мені книга була цікавою, як користувачу, так і менеджеру.

  • Становлення менеджера. Що робити, коли всі чекають від вас вказівок. Автор: Джулі Чжо, 2020.

Книга-керівництво буде цікавою, перш за все, для менеджерів, які розпочали свій управлінський шлях, проте і управлінці з досвідом можуть прокачати свої компетенції, використавши поради та практичні інструменти від менеджера та розробника дизайну продуктів компанії Facebook – Джулі Чжо.

  • Бизнес на здравом смысле. Дмитрий Дубилет. Автор: Тимур Ворона, 2020.

Історія про шлях в бізнесі Дмитра Дубілета: від перших кроків підприємця до великого бізнесу та створення monobank та iGov. Виникає питання, що буде далі? Книга буде цікава для всіх, хто будує свій підприємницький mindset.

  • Измеряйте самое важное. Как Google, Intel и другие компании добиваются роста с помощью OKR. Автор: Джон Дорр, 2019.

Ця книга буде цікавою для менеджерів, які хочуть досягти високої продуктивності команд. Вона власне є книгою-посібником з впровадження методики OKR (цілі та ключові результати).

  • Цифровой вихрь: как побеждать диджитал-новаторов их же оружием. Автор: Джефф Лаукс та інші, 2018 р.

Чи готова ваша компанії до цифрового світу? Книга допомагає продіагностувати цифрову гнучкість вашого бізнесу. В цій книзі керівники Google, Apple, Alibaba та інших великих компаній розповідають, як вони підтримують та розвивають власний бізнес за допомогою діджитал-технологій. 
Компанія Cisco підготувала цю книгу саме для лідерів, що шукають відповідь на питання, як побудувати цифрову бізнес-модель свого бізнесу, як покращити свій продукт, сервіс, маркетинг.