Соціальна відповідальність компанії під час війни це не тільки про матеріальне. Формуючи зважену ESG-стратегію, сьогодні ми все більше маємо акцентувати увагу на аналітичних даних та довгостроковому ефекту наших дій саме в нематеріальній сфері.
Однією з найактуальніших тем сьогодні є всебічна підтримка та промоція української мови та культури, якою традиційно опікувалася виключно держава.
Проте пілотні КСВ-проєкти воєнного часу нашої команди «Вишиванкові сквери України», «Love UA. Читай українською», «Бізнес-українська з Артуром Пройдаковим» – яскраво довели потужний внутрішній запит та дієвість таких соціальних ініціатив не тільки на рівні ІТ-галузі, але і для всієї країни.
Дякуємо Interfax-Ukraine за увагу до ESG-трендів найбільших компаній України.
Читайте повну версію матеріалу від нашої експертки, ESG-директорки ІТ-Інтегратор Оксани Захарченко у липні.
Працюємо разом на Перемогу!