Колись давно корпоративні ІТ складалися з кількох пристроїв і операційних систем. Але сьогодні компанії впроваджують рішення, поєднуючи безліч продуктів різних виробників, тому технічні збої можуть викликати ланцюгову реакцію.
Компанія Cisco пропонує програму сервісної підтримки Solution Support, користуючись якою ви отримуєте швидку допомогу в критичних ситуаціях.
Не витрачайте час на усунення несправностей, а просто повідомте підтримку. Ваш єдиний контакт централізує підтримку апаратного та програмного забезпечення від Cisco та інших постачальників. Сервіс допоможе мінімізувати збої та ризики, а в довгостроковій перспективі заощадити набагато більше, ніж просто час.
В чому її переваги та очевидні вигоди Cisco Solution Support:
- Вища пріоритетність звернень
- 30-хвилинна функція реагування
- Швидше вирішення складних кейсів: в середньому на 44% оперативніше за стандартний сервіс
- Кросвендорна підтримка та глибока експертиза
- Координація команди підтримки інженерів-партнерів Cisco та Solution Support Alliance
- Не потрібно витрачати час і ресурси на діагностику проблеми, перш ніж звертатися до фахівців з архітектури
Щоб дізнатися більше, звертайтесь до фахівців “ІТ-Інтегратор” вже сьогодні.