На теперішній час у багатьох містах України відсутня сучасна, ефективна система прийому, обробки та контролю виконання звернень громадян. Мешканці потребують багато часу, щоб з’ясувати, куди та як звернутись, як проконтролювати звернення, результати його розгляду, відсутність оцінити якість виконання звернення. В свою чергу виконавці стикаються з іншими питаннями: контроль термінів, якість виконання звернень, підготовка та надання відповіді заявнику на його звернення, в результаті витрачання багато часу на підготовку аналізу та звітів.
Компанія “ІТ-Інтегратор” має великий досвід співпраці з різними вендорами, побудувавши велику кількість контакт-центрів різних масштабів і складності чи то для комерційного, чи то для державного сектору.
Продукти та рішення:
- Побудова/модернізація контакт-центрів
- Інтеграція call-центрів з різними системами (CRM та ін.)
- Корпоративні системи запису розмов
- IVR та його інтеграція з інформаційними системами
- Системи розпізнавання мови
- Системи лояльності
- Голосова аналітика
- WFM рішення