Сервісний центр «ІТ-Інтегратор» реалізує повний комплекс послуг з підтримки ІТ-інфраструктури від встановлення та налаштування до підтримки апаратного та програмного забезпечення з подальшим гарантійним і постгарантійним обслуговуванням. Сертифіковані спеціалісти виконують ремонт персональних комп’ютерів, ноутбуків, серверів, периферійних пристроїв, комунікаційного обладнання, засобів зв’язку тощо.
Для реєстрації, обліку та контролю звернень клієнтів використовується система Service Desk з цілодобовим доступом, яка надає можливості:
- Самостійно реєструвати сервісні звернення в будь-який зручний час
- Контролювати виконання наданих послуг
- Формувати запит на придбання додаткових послуг
- Формувати звіти про виконану роботу
Способи реєстрації сервісних звернень:
- На порталі Service Desk
- Дзвінок до контакт-центру: +38044-538-00-80 або 0800-21-00003 (дзвінки з усіх телефонів на території України безкоштовні)
- На е-mail: support@it-integrator.ua
Облікові дані для входу в систему Service Desk:
- При підписанні договору про сервісне обслуговування, Вам надається персональний логін/пароль для доступу в систему Service Desk.
- У разі відсутності або неможливості скористатися персональним логіном/паролем, звертайтеся за адресою support@it-integrator.ua