Райффайзен Банк Аваль неодноразово заявляв про свої лідерські позиції за якістю обслуговування в українському банківському секторі, що також підтверджується оцінкою безлічі рейтингових і аналітичних агентств.
Досягненню такого високого рівня репутації і довіри клієнтів фінансова установа зобов’язана, в першу чергу, правильно обраній стратегії і грамотному підходу до підтримки і вдосконалення своїх технічних потужностей.
У ЩОДЕННІЙ РОБОТІ БАНКУ КРИТИЧНО ВАЖЛИВО ЗАБЕЗПЕЧИТИ БЕЗПЕРЕРВНУ І НАДІЙНИЙ РОБОТУ ДОДАТКІВ, МІНІМІЗУЮЧИ ПРОСТОЇ ОБЛАДНАННЯ, ЯКІ МОЖУТЬ ПОТЕНЦІЙНО ОБМЕЖУВАТИ ПОТРЕБИ КЛІЄНТІВ.
Рішення щодо розподілу навантаження на сервери додатків – Cisco ACE – довгий час використовувалося банком, але з ініціативи вендора було знято з виробництва без подальшої альтернативи, тому перед організацією стало питання його повноцінної заміни.
Рішення і результати
В ході чергового етапу модернізації інфраструктури фахівцями банку спільно з інженерами компанії “ІТ-Інтегратор” був проведений аналіз з подальшим пілотним тестуванням наявних на ринку рішень, з метою виявлення продукту, який би найбільш повно задовольняв потреби банку.
Рішення F5 BIG-IP Local Traffic Manager (LTM), яке вибрав банк, розподіляє призначені для користувача запити між серверами, оперуючи продуктивністю і доступністю додатків на основі багатьох параметрів. Таким чином, час відгуку в ході роботи додатків значно скорочується, підвищуючи зручність їх використання.
Діючи за принципом підключення до найбільш продуктивним серверів, BIG-IP LTM гарантує високу надійність роботи онлайн-сервісів і, як результат, користувачі залишаються в повній мірі задоволені.
Вадим Запарований, провідний керівник проектів з мережевого напрямку, “ІТ-Інтегратор”: “Пропонуючи замовникові до тестування рішення F5 BIG-IP LTM, ми керувалися, в першу чергу, його зрілістю. Об’єднуючи різні методи перевірки додатків, це обладнання забезпечує найвищий рівень доступності, не нехтуючи надійністю. Крім того, вибір банком рішення дозволяє і надалі розширювати можливості інформаційних сервісів за рахунок впровадження інших модулів “.
З огляду на те, що архітектура і інтерфейс раніше використовуваного і нового обладнання схожі між собою, для технічних фахівців банку не виникло питань з міграцією, яку вони провели власними силами.
Сергій Грищук, начальник департаменту телекомунікацій, Райффайзен Банк Аваль: “Райффайзен Банк Аваль виділяє значні ресурси для того, щоб мінімізувати коефіцієнт простою обладнання. Ще одним моментом банк виділяє відсутність будь-яких обмежень для клієнтів, пов’язаних з можливими збоями в роботі систем. Перехід на рішення F5 BIG-IP i2600 тримає руку на пульсі працездатності всієї інфраструктури банку, вчасно усуваючи похибки і перенаправляючи трафік до менш навантаженим серверів. Ми можемо покластися на якість пристроїв, які дозволяють оптимізувати роботу банку шляхом оперативного розгортання додатків і раціонального використання ресурсів “.