Компанія “ІТ-Інтегратор” уклала договір технічної підтримки з UniCredit Bank. В рамках угоди банку надаються сервісні послуги у напрямку взаємодії з клієнтами.
Для автоматизації роботи контакт-центру UniCredit Bank використовує платформу Customer Interaction Center (CIC) від Interactive Intelligence (ININ). Платформа являє собою єдину систему, яка об’єднує різні канали взаємодії з клієнтами в рамках одного комплексу.
Компанія “ІТ-Інтегратор” є сертифікованим партнером ININ, завдяки чому здатна якісно і в необхідний бізнесу термін вирішувати всі передбачені завдання з підтримки системи.
Згідно з угодою “ІТ-Інтегратор” надає послуги, спрямовані на забезпечення безперервного функціонування та подальшого розвитку рішення ININ. У складі сервісних послуг передбачено усунення інцидентів, відновлення працездатності в рамках SLA, узгоджених з замовником, надання консультацій, а також розвиток і доопрацювання необхідного функціоналу для банку.