Уніфіковані комунікації (UC)

В сьогоднішніх реаліях проблеми з ефективними комунікаціями стають каменем спотикання і дуже часто створюють великі труднощі сучасним компаніям. Просто згадайте, коли вам потрібно було терміново знайти співробітника вашої компанії, і ви не могли до нього додзвонитися або оперативно обговорити якийсь документ?

На практиці також часто зустрічається ситуація, коли вагома частина співробітників не мають постійного робочого місця (робота з дому, на території замовника та інше). У цьому випадку зв'язок по стаціонарному телефону, встановленому на столі працівника, стає пережитком минулого.

Чималу роль для вирішення таких складнощів зіграли концепції BYOD, VXI (VDI), хмарні сервіси і т.п., дозволяючи людям вибирати найбільш зручний для них місце роботи. У той же час, актуальність цих технологій виправдовує необхідність постійно залишатися на зв'язку не тільки з колегами, але і клієнтами.

З метою вирішення питання ефективної взаємодії була розроблена технологія уніфікованих комунікацій (Unified Сommunications), що дозволяє обмінюватися текстовими, аудіо та відео повідомленнями та ін. Концепція UC об'єднує системи телефонного зв'язку, TelePresence, аудіо, відео, web-конференцій, текстових повідомлень, відстеження зайнятості та присутності і, що найважливіше, дозволяє всі ці інструменти звести разом в єдиному клієнті, який може бути встановлений на будь-якій платформі (ПК, смартфон, планшет).

Можливості рішення дозволяють співробітникам компанії знаходити потрібних їм людей, дізнаватися про їх доступності та працювати разом з ними, використовуючи найбільш зручний для поточної ситуації спосіб зв'язку. В результаті в компанії значно спрощується процес комунікацій і підвищується ефективність співробітників за рахунок об'єднання функцій присутності, обміну інформацією, спільного використання робочого стола і можливостей організації конференцій.


Компанія "ІТ-Інтегратор" в залежності від потреб замовника допоможе підібрати підходящу систему, вибираючи між Cisco Systems (Unified Communications Manager) і Microsoft (Skype for business). Зазначені компанії визнані лідерами в напрямку Unified Communications, факт чого підтверджують численні дослідні агентства - Gartner, Forrester, IDC і пр. Кожне з рішень має свої переваги і недоліки, і ми готові надати Вам допомогу у виборі підходящої системи конкретно для Вашої компанії.

Крім рішень onsite, "ІТ-Інтегратор" пропонує послуги в форматі   хмарного сервісу або їх гібридне використання.

 

Наші переваги:

  • Послуги по вибору архітектури та стратегії розвитку UC
  • Інтеграція рішень UC в загальну бізнес та ІТ-архітектуру підприємства
  • Високий рівень кваліфікації фахівців, що підтверджується великою кількістю реалізованих проектів
  • Мультивендорної пропонованих рішень, можливість їх інтеграції між собою
  • Проведення пілотних впроваджень, перш ніж реалізовувати повномасштабні впровадження
  • Надання кращих практик щодо ефективного використання цих рішень після впровадження
  • Супровід і рішення проблем в зручному для вас форматі обслуговування (від одиничних консультацій до повної підтримки роботи всієї системи)
  • Оцінка ефективності використання і рекомендації щодо поліпшення.

 
 

У Вас остались вопросы?

Оставьте свои данные, наш консультант свяжется с Вами в ближайшее время
CAPTCHA на основе изображений