Інтеграція Microsoft Dynamics CRM з системою телефонії

Для ефективної реалізації стратегії омніканального обслуговування компаніям необходні інструменти, що дозволяють підвищити якість обслуговування клієнтів. Одним з таких інструментів є сервіс інтеграції CRM-рішення з системою телефонії, що надається у вигляді річної оренди - Dynamics Telephony.

Інтеграція відбувається через спеціальну панель телефонії, розміщену над вікном CRM-системи, дозволяючи оператору отримати повноцінне автоматизоване робоче місце з функціональністю повноцінного контакт-центру.

Підтримувані системи телефонії:

  • Cisco
  • Avaya
  • Microsoft (Skype for Business)
  • Asterisk
  • Інша SIP-телефонія.

Ключові особливості рішення:

  • Автоматичний набір телефонних номерів
  • Спливання картки клієнта в CRM при дзвінку
  • Детальне ведення журналу дзвінків
  • Звітність та інформаційні панелі в CRM та ін.

Рішення дозволяє підвищити ефективність роботи операторів контакт-центру до 50%, надаючи при цьому найвищий ROI в порівнянні з традиційними показниками. Сервіс не має аналогів на Україні по функціональності і інтеграції рішень від різних вендорів.

Скачати листівку про рішення

 

 
 

 

У Вас остались вопросы?

Оставьте свои данные, наш консультант свяжется с Вами в ближайшее время